Bara en liiiten stund kvar nu...

YO!
Nu sitter jag här nästan helt själv på kontoret. Jag måååste jobba till halv fem fast det inte är någon här och fast det inte ringer. Men sen är jag ledig i nästan två veckor :) Det finns två bra saker med att jobba och det är lönen och semestern hehe. Man uppskattar ju att få vara ledig nu istället för att ta det som en självklarhet.

Jag har en timme och en kvart kvar att jobba och det är ju inte så farligt. Dagen har ändå gått ganska så fort. Till lunchen körde jag iväg dit Chrille jobbar och så åt vi tillsammans. Det var himla mysigt. Och väldigt nice bara att få vara ute i solen en liten stund. När jag har slutat ska jag köra och hämta älsklingen och sen ska vi direkt till Stadion. När matchen är slut tänkte vi sticka hem till honom och se Danmark mot Japan och grilla lite. Vi ska nog provsmaka en och annan drink också. Men inte för mycket för jag vill ju må bra imorgon hehe.

Igår när jag hada skrivit klart mitt inlägg på bloggen var jag så uttråkad att jag läste gamla inlägg. Dock var det ju lite kul att läsa om när jag och Chrille precis hade träffats och så. Roligt att se vad man skrev om honom och sånt. Men han är och har alltid varit underbar så där stod ju inga överraskningar precis.

Idag tänkte jag inte skriva något långt inlägg utan jag tänkte ägna sista tiden åt att läsa min New Moon-bok. De är ju himla bra de böckerna och jag vill helst läsa tredje boken innan jag ser filmen. Men vet inte om jag kommer kunna vänta...

Ha nu en underbar midsommar alla mina kära vänner! Nu kommer jag inte skriva på ett tag för jag ska till CYPERN! Woooooohooooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0