Nu vankas det helg :)

Hej Hej!
Nu är det fredag och inte många timmar kvar att jobba. Jag blev sugen på att blogga men ändrade mig precis igen hehe. Men jag får skriva några rader ändå tycker jag. Idag efter jobb ska vi hem till Chrille och så kommer mina föräldrar på middag. Ska bli lite mysigt sådär :) Imorgon ska jag först en snabb runda till Skopunkten och inhandla ett par skor jag spanat in. Sen ska jag luncha med Maria som fyller år idag. Efter det ska jag möta lite kompisar i Pildammsparken innan det är dags för di blåe att spöa råttorna... Direkt efter matchen ska vi snabbt hem till Myggan innan det bär av till Skabersjö för Grisfest. Det ska bli mycket skoj!

Igår efter jobb mötte jag och Chrille älskade Emma och Martin i Pildammsparken och så grillade vi lite. Deras engångsgrill vägrade tända sig så vi fick samsas men det gick alldeles utmärkt :) Efter grillningen gick vi bort till Amfiteatern. Där var det Speed-allsång. 46 låtar på 60 minuter. Mycket trevligt! Det kommer nog bli så att jag hamnar där nästa vecka också.

Nej, nu räcker det för idag.

Heja Malmö. Fuck HIF! So looong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0