Lite sådär ytligt sorgsen

Tjena!
Fick precis dåliga nyheter. Det blir inget Göteborg i helgen. Så himla synd. Men det är ännu sorgligare varför och det är för att han vi skulle bo hos, hans morfar hade fått hjärnblödning. Så är sorgsen för deras skull också. Men han klarar sig förhoppningsvis. Det var bara synd för jag har sett fram emot detta så länge. Och det var verkligen enda helgen jag och Chrille kunde. Men men, det viktigaste är ju så klart att han hälsar på sin morfar så han blir bra igen.

Sen är jag lite ytligt sorgsen över en klänning. Löjligt, JAG VET, haha. Men hade spanat in den på Tradera. Budet var jättelågt. Det var en fin Nellyklänning som jag velat ha länge. Precis när det är 7 minuter kvar fuckar datorn sig. Hela grafik-kortet ballade ur. Jag lyckades snabbt lägga in ett maxbud men sen var jag tvungen att ringa Helpdesk. Mitt maxbud var på ca tre gånger så högt som förra budet. När det var 1 minut kvar ledde jag fortfarande och låg bara på halva mitt maxbud. Då lägger skärmen av när teknikern pillar och jag tänker att jag nog vann ändå och var lite smånöjd. När datorn kommer igång igen ser jag att jag förlorat med 2 kronor. Så himla störigt! Men jag får väl se det som att jag sparade lite pengar där.

Är galet shoppingsugen i allmänhet men jag ska försöka att inte handla klänningar. Efter jobb idag ska jag och Chrille köpa en jättefin picnic-korg som vi ska ha på våra utflyckter. Och sen är jag riktigt sugen på en ny cykel. Har hittat en som är skitfin. På Blocket. Den kostar 2000kr. Jag har 700kr till en ny cykel haha. Så jag bjöd 1500 men hon sa nej. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag vill ju ha cykeln men jag är ju inte rik precis. Hmm jag får fundera lite.

Jaja nu orkar jag inte skriva mer.

Hau det brau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0