Vanlig uppdatering

Hello everyone!
Nu ar jag i Skottland sa det finns ju inte riktiga bokstaver men hoppas att ni kan forsta anda. Tankte forst skriva ett vanligt inlagg om vad som hant sen sist fram till i fredags nar jag akte. Sen kommer det ett till inlagg som typ en resedagbok med lite bilder och sa.

Je sist jag skrev var ju i tisdags pa jobbet. Efter jobbet var jag himla trott och i stort sett dackad nar Nathalie smsade mig. Hon undrade om jag ville folja med och traffa hennes kompis. Det ar en tjej som ocksa ar fran Norrland och som har flyttat ner har for att plugga till tandlakare. Sa jag hangde pa fast jag var trott och vi korde in till Magistratsparken. Dar var de ett par stycken och de flesta var ganska askalas. Speciellt Sara, Nathalies kompis, hehe. Men hon var mest snall och glad sa det var bara kul. Traffade en massa blivande tandlakare och sa. Kan vara bra att kanna infor framtiden haha. Ne men det var trevligt. Efter ett tag akte vi dock hem igen for de andra skulle ju trots allt till skolan dagen efter (aven om jag kan tanka mig att inte alla madde superbra).

Sen i onsdags var stora fixardagen. Borjade med att jag och Anna akte ut till framor och farfar och at spaghetti och kottfarssas. Det var mumsigt! Sen hjalpte jag farmor lite med datorn. Hon ar duktig men behover allt lite hjalp pa traven. Nar vi var klara dar korde vi inom MFF-shopen. Later kankse lite skumt men vi skulle bli medlemmar i MFF. Har faktiskt inte varit det innan. Men jag laste pa MFFs hemsida att de pa nasta medlemsmote skulle fa se innandomet av Malmo stadion. Och det vill jag ju ocksa se! Plus att man far en fin arsbok och det vill jag ocksa ha.
Sen korde vi bort till OB (Overskottsbolaget, sag dumt ut utan ratt bokstav). Dar skulle jag handla paprika Pringels infor resan men det fanns bara de nya Rise infusions i Red Paprikasmak sa fick prova den (inte sa god enligt mig). Sen ville Leana ha lite svenskt godis sa jag passade pa att kopa det med.
Efter det for vi till Mobilia. Dar vaxlade jag pengar och sa. Sen var vi val i stort sett klara sa vi akte hem. Da var jag duktig och packade (alldeles for mycket sa klart).
Resten av kvallen var bara helt lugn.

I torsdags var jag forst pa mote pa Arbetsformedlingen an en gang. Himla kul faktiskt. Nar det antligen var slut gick jag in till stan och motte Emma som var valdans blot om fotterna hehe (det regnade ganska mycket). Sa vi gick och fixade lite arenden och letade torra billiga skor (hittade inga). Till slut kom aven Nathalie och Sofie och sa gick vi till Jensens Bofhus for lite lunch. Alla kakade kyckling fast med olika tillbehor. Lika trevligt som vanligt! Efter maten var Sofie tyvarr tvungen att ga men vi andra gick pa Espresso House for lite fika ocksa. Jag fick i mig en av deras goda pajer. Sen snackade vi en massa om allt mojligt. Helt plotsligt var klockan ganska mycket och Ems skulle pa bio med sin lilla Martin sa jag akte hem. Gjorde inte mycket dar hemma vad jag kan komma ihag.

Det var nog allt for nu. Ska ga och leta upp min kamera om min sladd och sen kommer det ett till inlagg idag som innehaller diverse lustiga saker som hant har :D

Ha det toppen nu!
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0