Roland Nilsson hallå jaa!

Hehe, lite underlig rubrik kanske men jag ska berätta var den kom från. Jag jobbar ju i en växel och svarar då bland annat när någon inte kan ta sin telefon. Meningen då är att jag ska säga till exempel: Akzo Nobel ni sökte (och så personens namn). Nu var det någon som ringde på en Roland. Jag som är helt uppe i allt MFF svarade ju: Akzo Nobel ni sökte Roland Nilsson (MFFs tränare för er som inte visste det). Haha började garva åt mig själv lite smått men personen i luren reagerade inte som tur är. Så nu vet ni hur förvirrad jag är.

Igår spelade Barca borta mot Inter. Men de roliga TV-människorna hade bestämt att det bara är Viasat som sänder den och det har ju inte vi. Så jag smsade Robin, som också älskar Barcelona, och frågade honom var han skulle se den. Han visste inte riktigt heller men vi bestämde att jag skulle komma dit så skulle vi köpa den på Viasat on Demand. Så jag käkade först hemma med mamma och Anna och sen vid halv åtta stack jag hem till honom. Då försökte vi hur länge som helst med att köpa den eller se den streamad men utan resultat. Var väl antagligen väldigt många som ville se denna matchen så Viasats hemsida fungerade knappt alls. Men med 15 minuter kvar lyckades Robin till slut (eller ja, sidan började fungera helt enkelt). Så vi hann se lite. Och sen såg vi ju andra så klart. Matchen slutade 0-0 men Barca var närmast vinsten och jag tror lätt de kommer vinna hemma sen.

Idag ska jag kanske träffa min söta Sofie. Pratade lite med henne igår om fika och film så får hoppas det blir av. Var ett tag sen vi sågs nu ju gums. Ska ta och smsa dig så fort jag skrivit färdigt här.

Ha nu en bra dag allihopa!
Och Sally - mysigt att du hittat min blogg :D
XOXO Charre

Kommentarer
Postat av: Sally

Härligt :)

2009-09-17 @ 23:29:54
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0