Publikrekord kära läsare

Wohoo. Igår läste 13 personer min blogg på samma dag. Haha lite smått patetiskt :P Men jag blir glad om ni vill läsa (och bryr mig inte ett piss om ni inte vill haha). Vet inte riktigt vad jag ska roa er med att skriva idag. Hade en idé i huvudet innan men den försvann igen.

Inte mycket att skriva om dagen igår. Var så himla trött så det blev bara TV. Orkade inte ens se på film. Det ända jag gjorde var att hjälpa Anna att skriva ihop några texter till MFF Support. Om de kommande bortaresorna. Blev skitbra. Så kom jag på en strålande idé hur vi skulle kunna sälja flera resor. Idag öppnar den nya MFF shopen. Då kommer spelarna vara där så man kan träffa dem. Och de borde sålt resorna! Jag menar hade du tackat nä om en två meter lång Edvard Ofere säger att du SKA med till Örebro? Skulle knappast tro det haha. Lysande plan. Ska se om det går och fixa. Spelarna vill väl ha publik så de borde ställa upp haha.

Nu är det äntligen fredag. Himla skönt. Det jag ska ägna mig åt är att sova! Är trött som en gnu. Och så måste jag packa upp ordentligt efter Skottland (över en vecka sen jag kom hem) och så måste jag städa mitt rum. Känner för att göra om hela rummet och bara slänga ut allt. Men det är så himla litet så vet knappt om det är värt besväret liksom. Man kan ändå inte göra så mycket. Och alla skorna måste få plats på något sätt. Men vi får sen om jag orkar ta tag i det. Hade varit nice. Leana köpte jättefina väggdekerationer och jag vill också ha sådana. Men de passar inte riktigt i mitt rum nu. Vill bara flytta hemifrån så jag kan inreda något eget!

Vet inte riktigt planerna för denna helgen. Hade en del bestämt men det ser ut att bli ändringar. Så jag skriver mer sen när jag vet istället.

Ha en skön helg. Njut av solen om den är framme och om den inte är det så ta och mys lite extra!
XOXO Charre

Kommentarer
Postat av: Sally

ja, det hade varit grymt bra om de kunde vara så.. jag hade köpt biljett :)

2009-09-18 @ 13:40:33
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0