Stand Up at Mack

Hello
Fredag än en gång. Underbart! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är översugen att gå på hockey men verkar inte som att någon kan gå med mig juh. Men men det kommer fler matcher. Nu under dagen ska jag plugga lite danska. Har inte riktigt (läs inte alls) kommit igång än hehe. Men det ska bli skärpning. Har redan varit duktig och lagt in bilder på Facebook. De äldsta är bara från början av september. Inte alls längesen ju haha. Men nu är de inne i allafall.

Hmm vad har jag hittat på sen sist?? Jo i onsdag efter jobbet åkte jag hem och chillade lite. Sen drog jag, Anna, Emma och Martin hem till M2. Vi köpte med oss lite gräddbullar och kexchoklad att mumsa på. Hemma hos M2 spelade vi fyra omgångar Buzz. Jag vann bara en gång så tyckte inte det var så kul haha. Helt plötsligt hörde vi Glassbilen så jag och M2 kutade ner och köpte glass hihi. Gottigt!

Igår jobbade jag inte. Det första jag gjorde va att åka med Anna till MFF-shopen. Där hämtade vi ut biljetter till GAIS-matchen. Gäller att vara ute i tid hehe. Sen pratade vi lite med dem om allt möjligt så det ska nog bli bra med våra restrerande bortaresor. Sen körde vi till Annas salong där jag fick mig en liten klippning. Det tog inte lång tid och det var inte mycket som behövde klippas. Men nu är det fint och friskt i allafall. När vi var klara körde Anna mig till Jägersro Center där jag mötte Sofie för lite fika. Vi fikade och snackade i ungefär en timme men sen lockade affärerna för mycket. Jag köpte en ny fin kofta. Och skitfina skor för bara 199kr. Sofie köpte likadana för de var helt bedårande hihi. Sen köpte jag översöta gråa benvärmare också. Men sen fick det vara nog minsann. Kan inte handla för mycket. Så Anna kom och hämtade mig igen och så körde vi hem.

Där hemma lagade vi mat och försökte planera för Torsdagsklubben. Det blev ett par ändrade planer men det slutade med att vi åkte in till stan och gick på Bistro. Där har de en Stand Up-klubb som heter Mack. Sally kände någon där så vi fick gå in för halva priset. Riktigt nice. Vi satte oss allra längst fram så klart. Det var riktigt roligt! Hon som höll i det involverade vårt bord hela tiden (mest Anna haha). Och då blev det att en del av komikerna gjorde det också. Så vi var riktigt utsatta. Men vi tog det bra och kommenterade tillbaka och skrattade en massa och så. Jag tyckte att killen som heter Fredrik Andersson (tror jag) var ballast. Huvudnumret hette Adde Malmberg och han är HIFare så efter showen gick vi fram till honom och sjöng: hellre HIV än HIF. Haha riktigt ball. Det slutade med att vi fick gratisbiljetter till en annan kväll för de tyckte vi var så balla. Och det kostar ändå 120kr att gå in så det är inte illa :P Jag menar, vi visste själva att vi tycker vi är roliga men fler och fler börjar hålla med oss haha. Till och med Sallys pojkvän som helst ville hem och sova efteråt hade lite svårt att slita sig och inte stå kvar och garva ;)
Så nu ska vi bara komma på ett bättre namn och hitta en fin logga sen har vi startat en klubb. Jag har fått namnet på vår hedersmedlem nu. Killen som vi kallar Fernet. Så vi får väl se om vi kan hitta honom haha.

Jaja ha en trevlig helg nu! Och se till att heja på Sverige extra mycket imorgon. Jag menar om Allsvenskan ska ha så långt uppehåll nästa år ska vi fan ta mig ha annan bra fotboll att kolla på. Och jag vill att Sverige ska vara med i VM. Så det så!

XOXO Charre

Kommentarer
Postat av: Sara

riktit riktigt rolig kväll och de kommer flera :)

Tack för en suprbra kväll!

2009-10-09 @ 20:48:34
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ja de e du :)

2009-10-10 @ 11:08:34
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0