My new beautiful room!

Hello!
Tänkte mest lägga in lite bilder idag. Igår gjorde jag ingenting mer än bara var hemma så det finns inte så mycket att skriva om det. Körde inom Mobilia efter jobb och köpte kjolen och den var verkligen superfin. Ännu finare på dessutom. Så jag kunde ju inte motstå utan den fick helt enkelt följa med mig hem.

Är den inte fin :) Svårt att ta en bra bild hehe men den blev ändå okej. Väntar bara på ett bra tillfälle att ha den på mig nu.

Ne men som sagt nu kommer det bara bilder för jag har inte mer att säga helt enkelt :D


Här är min dörr hehe. Lite dekorerad med blommor.


Så här fint har det blivit på den ena väggen.


Fortfarande mycket saker och väldigt trångt men lite mer organiserat i allafall :)


Älskade skor! Räknade igår och jag tror där var 63 stycken :) Alldeles lagom!


Helnöjd med resultatet. Nu vill jag inreda mera :D


Sista bilden. Mina två fina kollage som jag också blev nöjd med.

Nu får ni komma hem och hälsa på mig och se live istället tycker jag :)

Ha det toppen i regnet!
XOXO Charre


Kommentarer
Postat av: Catja

Shit vilket sött litet flickrum ;)haha... Jag har oxå massa skor.... tjejer och skor är som... ehm.... jasmin och aladdin??? :P

2009-10-07 @ 11:20:34
URL: http://headshrink.blogg.se/
Postat av: Maria

Kjolen var superfin på juue =) Rummet var oxå fint, älskar väggen med blommorna, super fint =)

2009-10-07 @ 15:21:47
Postat av: Anonym

Jag älskar dina skor!! Sådär vill jag också göra.. Men har inte den platsen just nu.. Love it!

2009-10-07 @ 15:37:02
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: Sara

det var ju grymt snyggt!!

fick ju aldrig se de live när vi vart men men

:)

2009-10-07 @ 17:50:20
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0