Lite sliten

Hallo!
Jag är urdålig på att uppdatera för tillfället. Hittar på så mycket på dagarna och myser med min älskling på kvällarna så det finns inte mycket tid över. Orkar inte skriva vad jag hittat på sen sist. Det är lite av varje. Det har varit fika med Anna och Sally en dag och med Sofie en annan. Jag hittade ett par superfina skor när jag var i stan men de var slut i min storlek i hela Skåne. Finns i Köpenhamn och man är ju lagom sugen på att dra över dit och handla dem. Men min dumma ekonomi säger fyfy på den. Vi får väl se hur det blir. Om det är någon som ska över till Köpenhamn snart så hör av er så ska ni få ett uppdrag av mig hehe. Dock handlade jag lite annat när jag var i stan. En kjol och en klänning. Så fina så!

Jag är lite småsliten idag. Var på tjejmiddag hos Jenny i fredags och det var himla trevligt <3 Det var bara jag och Emma som kom men vi gjorde det bästa av situationen och hade det riktigt kul. Vi gosade en massa med Jennys söta hundar och de låg i mitt knä till och med. Så söta! Sen åkte vi till Big Bowl och bowlade lite. Där mötte vi även Martin, Jonas, Robin, Freddie och Fredrik. Jag vann första omgången minsann :) Fattar inte hur jag kunde sikta med all alkohol i kroppen haha. Men jag började med en strike och det fortsatte bra. Efter bowlingen drog vi till Etage och där träffade vi Chrille också. Vi stannade dock inte så länge utan drog hem till honom och sov. Men han skulle upp och jobba dagen efter så blev inte mycket sömn.

Så i lördags var jag helt död! Jag följde med Anna när hon gjorde sin fina tatuering. Men jag var inte mycket till sällskap då jag somnade lite då och då hehe. På kvällen stack jag, Emma, Martin och Sofia till Kiwi. Där förfestade vi innan vi drog till White. De huserar ju nuförtiden på Slagt. Men det är typ inte ett av rummen som var dansgolv när det var Slagt utan typ en passage. Och helt fattig och överhög musik. Och så var det ju tema också (Änglar och demoner). Jag och Emma var änglar. Men det var inte många andra som var utklädda. Och senare på kvällen när Ems och Martin hade gått var jag kvar med Chrille och jag var den ända som var utklädd då haha. Folk trodde nog jag var dum i huvudet. Men det gör inte så mycket. Till slut var jag så trött så att jag knappt kunde stå på benen. Så då fick vi åka hem.

Igår slappade jag bara med min älskling hela dagen. Så himla mysigt. En riktigt underbar kille jag har hittat ska ni veta <3 Sen på kvällen stack jag hem till Robin där även Palmé och Nisse var. Och så kollade vi på Barca-Real. Kung Zlatan kom ju in och avgjorde. Jag hade verkligen velat vara på Camp Nou igår!
När jag kom hem kom jag på att jag glömt göra min sista danskauppgift men tänkte att det fixar jag. Men den sista var jättestor och svår så jag får lämna in den idag. Hoppas jag inte får IG bara för det för då kommer jag böla ihjäl mig...

Idag jobbar jag till halv fem och sen ska jag hem och göra läxan då. Tråkigt!

Hoppas ni har det bra i allafall. Nu orkar jag inte skriva mer.
XOXO Charre

Kommentarer
Postat av: Sara

dina fina skor :)

har du börjat gilla den lilla ännu

2009-11-30 @ 16:14:46
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh va jag saknar dig! Du är så duktig som jobbar och står i min darling! Puss

2009-12-07 @ 14:35:45
URL: http://sofieblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0