The sex is on fire...

Hola!
Jobb idag då. Började dock klockan 11 så det är inte så jobbigt. Hehe je visst är jag duktig Sofie. Saknar dig med. Hoppas du kommer imorgon till Emma :) Annars kommer jag in på spontanfika snart igen. Var övermysigt ju...
Je Sally, jag gillar min lila klänning nu i allafall. Fast inte lika mycket som mina rosa klänningar. Men den är så himla söt i modellen så man kan inte låta bli att gilla den. Och mina skor älskar jag! Det bästa är att jag har inte fått någon faktura så jag kan inte betala dem. Om man tittar på den lappen jag fick ser det ut som om jag har betalat och jag kan bara hoppas att de tror det. Hehe kan ju alltid drömma om att jag ska få skorna gratis :P

Jag skäms för hur dålig jag blivit på att blogga. Men jag har verkligen ingen lust för tillfället. Och då blir det ju att jag låter bli. Men idag tänkte jag att jag lika gärna kan blogga lite när jag ändå jobbar. Anledningen till att jag inte började förrän klockan 11 idag är för att jag hade mitt sista muntliga prov i danska. Jag var hur nervös som helst. Och när provet skulle börja så fungerade ingenting. Man skulle ha en webbkonferans med sin lärare och använda webcam, mick och hörlurar. Men varje gång jag startade min cam låste sig hela datorn. Jag fick panik för det var ju ett viktigt prov och jag kunde inte få tag på läraren. Till slut lyckades vi få en chat att fungera så fick jag hennes mobilnummer och kunde ringa upp. Så jag fick göra provet på telefon. I början var jag såå nervös. Så jag kunde inte svara på frågorna när hon frågade om räkneord och så. Och jag har kunnat räkna på danska länge så det var ångest! Men det gick bra till slut och jag fick MVG på det muntliga. Eftersom jag har haft MVG på alla mina uppdrag också fick jag ju MVG i hela kursen. Jag vet att jag skryter lite men jag har jobbat hårt hehe.

Hmm vad har jag hittat på för bus sen sist? Lite allt möjligt faktiskt. Jag har det riktigt mysigt för Chrille har varit hemma från skola och jobb så vi har bara myst. Så himla nice. Tycker jag då. Han hade lite ångest för han behöver ju gå i skolan men det löser sig. I förrgår köpte han Guitar Hero och vi spelade i flera timmar. Först var jag inte så bra som jag brukar men sen kom jag igång hehe. Spelade 100% på tre låtar. Och det vikigaste är att jag var bättre än Chrille haha. Nu har han köpt Wii också. Jag älskar Wii! Vill spela NU. Men får väl göra det sen. Ikväll kanske. Ska jobba imorgon också annars hade jag kunnat spela. Jag lider inte alls av att vara arbetslös hehe. Jag älskar det! :D Fast Chrille har lovat att vi ska till både Bordershop och Ullared om jag skaffar ett jobb så får väl göra det sen. Plus att det börjar bli svårt att shoppa eftersom pengarna tar slut. Men men det löser sig alltid. Det ända jag får shoppa nu är julklappar och det är kul! Och en nyårsklänning till mig själv men den har jag inte hittat än...

Igår var jag, Emma och Martin hemma hos Robin och såg Barca. De vann matchen och är vidare i Champions Leauge :D Toppenbra! Hoppas verkligen att de vinner i år igen. Zlatan vill ju så gärna hehe.
Min älskade Emma fyller år på måndag så ska fira henne hela helgen nästan. Imorgon blir det lite förfest med troligtvis utgång och sen på söndag är det släktkalas. På måndag kommer jag säkert ploppa in för lite fika också hehe. Grattis i förskott gumman!

Just nu längtar jag hem till Chrille hehe... Har glömt äta min chokladbit i julkalendern. Men innan jag sticker dit måste jag hem och se dagens avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Jag har verkligen försökt att ge årets julkalender en chans men den är lite konstig tycker jag. Den har sina roliga stunder men annars är den väldigt barnslig. Alltså alla julkalendrar är ju för barn men denna känns som den är för typ femåringar. Tacka vet jag Greveholm!

Ne nu räcker det för mig idag.
Ha det bra och mys lite extra nu när det snart är jul. För det tänker jag göra :)
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0