Sup och svälj för nu är det helg :D

Ciao!
Jobb idag också ja. Bara fyra timmar kvar hehe. Inte alls drygt. Men sen ska jag hem och käka och göra mig iordning innan det blir förfest hos min älskade Emma. Jag ska på fest imorgon också så måste se till att sova ordentligt så det inte blir som förrförra helgen då jag var helt död! Idag är jag dock ganska trött. Men festsugen så det räcker och blir över i allafall.

Igår efter jobb var jag bara hemma hos Chrille och myste med honom. Idag har vi varit tillsammans i en månad. Tiden går så himla fort. Speciellt när man har en sån underbar pojkvän som jag har hihi.
Vi spelade lite Guitar Hero och fast han varit hemma och övat hela dagen vann jag. Woohoo (dock på easy och han är nog bättre än mig på medium men det vägrar jag spela haha). Sen kröp vi ner i sängen hyffsat tidigt för att jag skulle få sova ordentligt men det gick ju sådär haha.

Kl 00.04 fick jag ett sms av syrran. Hon har fått jobbet på kryssningsfartyget. Hon ska vara borta hur länge som helst och bara cruisa runt på värsta lyxbåten. Lite avis är man allt. Vill också till solen och värmen ju! Men jaja Grattis Anna till jobbet. Hoppas du kommer uppleva en massa och se mycket nytt och kul. Ska försöka smuggla ner mig i din väska ;)

Annars händer det inte så mycket kring mig för tillfället. Lever livet och mår bra. Lider av shoppingabstinens på grund av pengabrist. Chrille tycker jag ska skaffa ett jobb men det låter ju inte superkul haha. Ne men jag ska faktiskt. Vill shoppa! Försäker hitta en nyårsklänning. Har hittat en på Tradera som jag avgudar men vet inte om den passar och om den sitter snyggt. Vi får se hur jag gör med den.
Jag har suttit och kollat igenom hela Betsey Johnsons hemsida också. Gud vad jag älskar hennes klänningar! Så sjukt fina. Igår kollade jag dessutom igenom typ alla sidor med kläder jag kunde komma på i jakten på min nyårsklänning. Kollade Style by Stars (hittade en men den fanns inte i min storlek), Nelly (hittade inget speciellt), Asos (där var nån fin men orka frakten hehe) och Forever 21 (fina klänningar men ingen jag ville ha till nyår). Sen har jag då även kollat Tradera och där finns ju alltid några godbitar men framförallt den jag nämnde innan. Den är silvrig och jag tror den är från Asos från början. Men vi får se som sagt. Måste trolla fram lite pengar också.

Ne nu ska jag faktiskt kolla in platsbanken och se om där finns något jobb för mig.
Ha en supernice helg!
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0