Varför gör man så?

Hej..
Var på helt gott humör idag men det ändrades snabbt. När jag nu loggade in på bloggen hade någon lämnat en kommentar om mitt förra inlägg där det stod: patetiskt lär dig vad som är viktigt i livet. Personen skrev inte ens under med sitt namn utan valde att vara anonym. Varför? Vad är ditt problem? Ingen tvingar dig att läsa min blogg. Jag vet mycket väl vad som är viktigt i livet. Vad jag väljer att skriva om i min blogg har ingenting med det att göra utan där skriver jag om vad som händer i min vardag. Sluta läsa min blogg och läs nyheterna istället om du vill läsa om viktiga saker varje dag...

Nu till annat oviktigt skit som händer i mitt liv. För er som vill läsa ändå: Välkomna! För er andra: SKIT I DET!

Jag har haft en härlig helg. I fredags åkte jag hem och mötte Anna och Sofia. Vi åkte in till festivalen. Först gick vi och shoppade lite och jag fick handlat min efterlängtade jacka. Älskar den (som den oviktiga materalist jag är). Sen gick vi och åt lite mumsig festivalmat. Efter det åkte vi hem och gjorde oss iordning. Martin och Danne kom hem till oss efter en stund och så förfestade vi. Det var ju Meparty denna kvällen. Och jag hade superskoj. Det var riktigt bra musik och övertrevlig personal. Inte så jättemycket folk men alla jag pratade med var hur trevliga som helst. Inget bråk och bara skoj.

I lördags sov vi ganska länge. Men när vi väl var uppstigna åkte vi in till festivalen för att äta lite lunch. Vi åt den goda cajunkycklingen från Louisiana. Efter ett tag körde vi till Mobilia och dit kom Fia och Linnea. Medans vi väntade på dem gick vi in på MQ. Där råkade jag handla en tröja till. En blå från Bondelid med sånt ludd inuti. Så himla varm och gosig. Jag kommer inte frysa på hela vintern hihi. Sen kom de till slut så gick vi in på Malmborgs och handlade lite till kvällen. Vi fyra plus M2 skulle grilla lite. Det blev övergott. Jag var tyvärr ganska trött men det var mysigt ändå. Vi spelade lite spel och snackade en massa.
Sen vid halv elva åkte vi in till stan igen för att se Timbuk. Där mötte vi Leana som är hemma från Skottland. Riktigt trevligt att träffas! Och Timbuktu var hur bra som helst. Önskar att han hade spelat lite fler gamla låtar bara. Saknade typ mina favvisar. Men hela torget kokade och dansade och stämningen var på topp. Alltid trevligt när han spelar i Malmö. 

Igår åkte jag och Linnea ut till några vi känner och hälsade på. Hon ville så gärna träffa deras små busungar så vi åkte dit och lekte lite med dem.
Sen fyller min farbror år idag så vi var på släktkalas igår. Grillade grillspett och åt färska bär till efterrätt. Mums!

Idag är första dagen på sista jobbveckan. Ska snart ringa och klydda lite med min A-kassa som vanligt. Alltid lika kul :P Sen ikväll är det äntligen match igen. Det är förfest på ståplatstorget innan matchen. Ska bli så kul. Stämningen kommer vara tipptopp på matchen! Häcken har aldrig vunnit i Malmö och de ska fan inte göra det idag heller. Jag, Anna och Linnea ska gå på matchen och ge allt för våra blåa pågar!

Har även bestämt mig för att åka på en lite trip om någon vecka. Hittade det perfekta resmålet så får hoppas det blir av också. Men det ska vi se till att det blir. Längtar redan :D

Ha en bra dag!
XOXO Charre

Kommentarer
Postat av: Linda Nygren

Charre det är inget att bry sig om när männiksor skriver idiotiska saker till dig. Skit i dem!!

2009-08-17 @ 23:28:03
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0