Trötter

Tjollahopp!
Fredag, fredag, fredag. Äntligen! Bara några timmar kvar sen börjar denna helgen som förhoppningsvis ska bli kul. Händer ju massor hihi. Just nu jobbar jag själv då min kollega gick tidigt. Det är ganska tråkigt men jag har lite allt möjligt att fördriva tiden med.
Ikväll ska jag ju på bio med Tobbe. Tror dock det blev Baksmällan istället för Tobbe fick för sig att den andra var tråkig hehe. Mig spelar det ingen roll jag ville gärna se denna med för den verkar helt ball.

Igår var nog världens längsta dag. Jobbedagen tog aldrig slut och jag hade urtråkigt. Det kändes som att klockan var tre i typ två timmar. Men till slut var den halv fem ändå och då körde jag bort till Entré. Där mötte jag Emma och Anna. Vi fick avklarat våra ärenden hyfsat snabbt eftersom vi visste vad vi skulle köpa. Så var vi ändå lite sugna på fika men samtidigt hungriga. Vi skulle ha spaghetti med köttfärssås hemma så det ville jag inte missa. Vi bestämde istället att höras efter maten och kanske ta en fika då. Men när vi ätit färdigt chillade jag lite i mina föräldrars säng och helt plösligt vaknade jag och då var klockan över nio. Jag smsade Emma att jag råkat somna och fick svaret: jag också. Haha vi var visst lite trötta båda två :P Men det tar vi igen en annan dag. Och på lördag ska vi festa. Skoj!

Jag kom förresten på att jag visst hittade på något i tisdags hehe. Jag var med Anna och kollade när MFFs U21-lag mötte Öster. Men matchen var inte superbra och MFF förlorade. Säkert därför jag hade förträngt det haha.

För övrigt virval tankarna runt i mitt huvud om allt möjligt. Vill bara ha lite lugn och ro. Komma bort ett tag. Men problemet med det är att det är vissa saker och människor man vill komma bort från medan det finns andra som man absolut inte vill lämna. Men jag blir nog här om jag känner mig själv rätt. Kanske åker bort en vecka eller så. Men vi får se. Lite tankerensning hade suttit fint i allafall...

Ha nu en underbar helg i vad som kanske blir sommarens sista värme. För det tänker jag bannemig ha. Och imorgon ska vi ge Trelleborgarna storstryk. Det är planen hehe.
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0