Mardrömsmöte...

Hola!
Love friday :) hihi. Ännu en kul och fullspäckad helg väntar. Malmöfestivalen börjar ju nu. Tyvärr är det typ bara dåliga artister detta året men det gör inte så mycket. Det jag gillar med festivalen är käket ändå. Och så Dansbanan och där spelar det inte så stor roll vem som spelar. Blir väl att dra dit lite då och då. Jag och syrran om min kusin ska käka middag där ikväll. Det mesta pekar dessutom på att Pizzeria 28 får ta ett steg tillbaka imorgon för jag lär äta min bakismat istan sitället hehe.
Så idag när jag slutar ska jag bara hem om och sen åker vi in till stan och äter och handlar lite hehe. Ska kolla hur mycket lön jag får idag fast jag kommer nog köpa jackan ändå hihi för jag kan inte låta bli. Mamma skällde på oss igår och sa att vi måste ta in tvätten från tvättrummet. Visst det har jag inga problem att göra men var faan ska jag göra av kläderna?! De får ju inte plats i garderoben. Så jag skyllde på mamma och sa att det var hennes och pappas fel att kläderna blev kvar där. Jag menar om de hade köpt ett större hus från början så hade jag fått plats med en större garderob och voilaa så är problemet löst haha. I morse när jag skulle leta efter kjolen jag ville ha på mig blev jag attackerad! Hela garderoben överföll mig haha. Jag låg underst i en jättehög med jeans och kjolar. Illa.. Behöver onekligen flytta hemifrån snart :)


Här är förresten en bild på mig med mitt långa hår hihi. Bilden är inte så bra men man ser i allafall hur långt och fint håret är. Jag är supernöjd. Har en massa idéer i huvudet på frisyrer som jag alltid velat ha men inte kunnat. Nu kan jag mohahaha.

Igår var jag först hos Anna och klippte till håret lite och sen fick jag helt plötsligt bråttom till optikern. Klockan sju hade MFF Support ett öppet styrelsemöte för första gången så vi bestämde oss för att gå på det. Det var urtråkigt! Så tråkigt att jag bara drömde om det hela natten sen. Alla var lite småaggro och allt var lite underligt. Men de uppskattar väldigt mycket att jag och sis har börjat hjälpa till. Vi är lite mer organiserade om man säger så haha. De började diskutera bengaler igår och det är onekligen en het fråga. Alla nästan skrek på varandra men ingen kom fram till något. Ne sånt orkar vi inte med heller. Trots allt var det lite intressant att vara där och man fick lite insyn i vad de gör.

Nu ska jag bara härda ut några timmar till på jobb sen börjar den efterlängtade helgen. Sen har jag ju bara en vecka kvar att jobba. Ingen aning om vad jag ska göra sen och hur jag ska få pengar haha. Men det är Future-Charres Problem... :D

Ha nu en riktigt underbar helg!
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0