Lillkusinen på besök :)

Hola!
Torsdag idag. Veckan går fort som satan ibland. Längtar som fan till denna helgen. Ska bli mycket kuligt. Imorgon efter jobb ska jag hem till Tobbe så har han lagat mat till oss. Lite lyx så där :) Sen ska vi gå på bio. Vi ska se Year one, den verkar rolig. Efter bion vet jag inte riktigt vad som händer. Det bli kanske biljard eller nått. Jag har även något annat på G men det skriver jag om senare i veckan hehe (eller i nästa). Sen på lördag bär det av till Trellehulla. Första ska vi äta lite lunch (troligen världens bästa köttbullar hos mormor), sen ska vi mysa i parken och efter det dagens höjdpunt: TFF-MFF. Blir nog en spännande match. Hoppas på vinst men tror det blir lika... Sen efter matchen får vi snabba oss hem för då är det dags för kvällens höjdpunkt: Sofies fest! Ska bli superskoj med en massa trevligt folk. Det ser vi fram emot. Fast vet inte vad jag ska ha på mig. Blir nog klänningen jag köpte i lördags. Med lite accesoarer till så blir det finfint :)

Jag glömde ju blogga igår men det var nog mest för att jag inte gjorde något direkt i tisdags. Tror jag inte jag gjorde i allafall. Chillade nog mest hemma.

Men igår hittade jag på lite av varje. Jag fick jobba förmiddag så jag slutade klockan 13. Så himla skönt. Då mötte jag Linnea som vatt på Ikea med min kära moster. Vi började med att åka till Svågertorp för att käka en god lunch i solen. Jag tog Penne Bolognese som vanligt för det är supermums! Bara det att jag hade jeans på mig och det var varmt så in i heelvete. Men det löste vi fort. Linnea hade en kjol med sig i sin packning eftersom hon skulle sova över. Så det var bara att strippa inne i bilen och shit så skönt och svalt det blev haha.
Sen hade vi egentligen tänk passa lilla busungen Thea men de var upptagna så vi fick ändra våra planer. Jag var så sjukt shoppingsugen igår så jag röstade för att vi skulle dra till stan och Nean var ju inte sen på att hänga på. Så vi körde in till Triangeln. Jag hittade ett par Apple Bottomjeans som jag velat ha helt länge. Överfina! Så jag kunde inte låta bli att köpa dem fast de var ganska dyra hehe. Så köpte jag en helt söt klänning också som var på rea. Men det var helt dålig kvalité så tyllet gick sönder när jag provade den hemma. Så får se om jag orkar åka in och lämna tillbaka den eller om jag bara ska försöka fixa det själv. Tror det blir det senare alternativet hehe. Sen kom Anna också in till oss i stan så gick vi i lite fler affärer. Jag lyckades låta bli att handla mer men jag är riktigt sugen på en Fred Perry WCTjacka som finns på Stadium. Helt förälskad men 800kr till vet jag inte om jag har råd med denna månaden. Får se nästa vecka hur mycket lön jag får ut. Så om jag får mycket får jag bara hoppas att den finns kvar.
Efter vi handlat färdigt där gick vi ner i Källaren för Linnea behövde nytt smink. Jag köpte bara en ny foundation :) Sen åkte vi hem och åt grillad kyckling. Gottgott!
Till slut blev vi uttråkade så vi körde och hyrde film och köpte fruktsallad (nyttigt värre). Vi hyrde Taken. Den var riktigt bra faktiskt! Rekomenderas hehe. Jag kanske ska starta sån filmrecensering eller något för jag tycker jag ser för mycket film haha.

Idag efter jobb ska jag träffa Anna och Emma på Entré för vi ska handla till Fii. Vi har redan bestämt vad vi ska köpa så det blir toppenbra :D Så får vi se vad vi hittar på sen. Kanske fika eller något. Ne nu längtar jag mest efter att sluta.

Ha en bra dag.
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0