Långlunch

Tjo!
Usch idag är jag lite förkyld. Helt jobbigt. Började känna mig lite hängig redan igår och i morse var det knappast bättre. Dock är jag lite piggare nu. Fick dessutom långlunch av min kollega. Så jag hämtade upp Nathalie, som är nere från Norrland, och så åkte vi in till stan. Det blev lite stressigt men väldigt mysigt. Jag käkade Grekiskt grillspett och hon åt wokad älg (hade väl hemlängtan redan haha). Det var himla nice att sitta i solen och snacka lite om allt möjligt. Men vi får ses lite längre nästa gång gumman. Jag fick även sovmorgon i morgon och det är skönt som satan. Funderar på att gå upp lite tidigare än jag behöver och ta ett skönt bad. Men vi får väl se hur trött jag är imorgon.

Igår var ju jag och Anna på möte. Det varade i två hela timmar. Lite drygt men vi kom fram till en hel del. Allting är lite överväldigande men det löser sig säkert. Så fort vi får ordning så kommer det vara lättare. Vi hade mötet inne i Mediacenter på nya stadion. Det var riktigt coolt att se (det är där MFF presenterar nya spelare för media). Tyvärr fick vi inte gå in på planen och kolla. Det hade jag väldigt gärna velat! Det fanns ju även på min lista (på saker jag skulle göra under sommaren) att jag skulle känna på gräset på Malmö stadion. Det blir nog svårare än jag trodde att få göra det tyvärr.

Efter mötet åkte vi hem och åt fläskpannkaka och det var mums. Sen satt jag bara och kollade på friidrott ända tills jag nästan somnade så då gick jag in och la mig och sov gott.

Idag blir det middag på festivalen med syrran direkt efter jobb. Sen vid 18-tiden ska jag fika med Emma och Sofie. Ska bli nice. Behöver snacka med mina tjejer lite grann. Var längesen vi hade fika nu ju. Och helt längesen vi sågs överhuvudtaget ju. Längtar!

Peace!
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0