Inga from Sweden!

Hello!
I'm back on my blogg hehe. Inte för jag varit borta så länge. Nu har jag äntligen fått som jag ville. Även det jag skrev om i förra veckan att jag hade på G. Jag har gjort hårförlängning igen :) Och den är jättefin. Det var när jag var och såg Harry Potterfilmen för andra gången som jag fick för mig att jag ville ha det igen. Två av tjejerna i den filmen har så himla långt och fint hår så det ville jag också ha. Denna gången beställde vi håret från ett ställe som heter Gocciani och de var verkligen bra. Först var jag dock arg på dem för vi beställde håret förra onsdagen och jag ville ha det hos Sofie i lördags men det kom aldrig. I tisdags hade det fortfarande inte kommit så då ringde syrran och klagade. Då visar det sig att de visst hade skickat håret direkt och att det är posten som slarvat bort paketet eller avin i allafall. Så de skickade nytt hår  direkt och bara litade på oss. Men denna gången skickade de hem det istället och det kom igår :D Håret var mycket bättre kvalité än det vi beställde förra gången. Och det var mycket längre också hehe. Så nu har jag långt fint blondt hår och jag älskar det! Tack älskade sis!

Ska dock bort till syrran efter jobb för att klippa det lite för nu ser det helt ojämnt ut.
Satte ju i det hemma igår sen drog vi direkt till Martin och Emma för fotbollsfika så det var inte riktigt läge att klippa håret då. Vi såg matchen och mumsade på ganska äckliga brownies (hann inte baka egna). Matchen var urtråkig men Sverige vann ju i allafall så det var toppen.

Så skönt med torsdag idag för det betyder ju att det snart är helg igen. Sen har jag bara en vecka kvar att jobba. Sen ska jag sova hehe. Och helst resa någonstans. Nån som vill följa med?! Imorgon ska jag ut. Ska på Meparty coh vi får väl se om det blir ball. Ska höra med de andra sen om det blir förfest eller vad.

Så sugen jag är på att shoppa igen. Och imorgon kommer lönen mycket lägligt hehe. Kommer antagligen inte kunna låta bli att köpa WCTjackan som jag hittade på Stadium förra veckan. Den var så fin och jag avgudar den haha. Hoppas den finns kvar i min storlek :P Jag och syrran ska in till stan och käka imorgon på festivalen så hinner nog inom Triangeln också så jag kan handla.
Har riktigt mycket lust att åka över till Köpenhamn också för att shoppa lite. Jag vet att det fortfarande är dyrt och allt sånt men jag VILL! Har alltid älskat att shoppa i Danmark på deras sjuka reor där allt fint finns kvar superbilligt. Måste dit....

Nä nu ska jag gå in och kolla på lite hemsidor med kläder och försöka låta bli att shoppa :P Wish me luck!

XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0