God morgon!

Har inte så mycket att säga idag tror jag. Igår fick jag inte som jag ville men vi hoppas att det blir av idag. Nu hände inte ett skit igår. Jag och Anna såg Narnia - Prins Caspian. Den var inte alls så bra som ettan tycker jag. Mest slagsmål hela tiden... Annars hoppas jag väl mest på att en viss person ska höra av sig. Men vi får väl se hur det blir med det. Killar är ju inget att lita på direkt. Fast jag tror jag överlever hehe. Ska inte deppa ner mig över en sådan sak. Förhoppningsvis blir jag extra glad om någon timme ;)

Igår kom tröjan jag köpt på Tradera. Den var fin men som jag misstänkte var den lite stor. Jag får ha den som en myströja för det är ändå en tjocktröja. Det blir nog bra. Har en annan tröja från Tradera på väg också. Det har varit lite klydd för försäljaren var superförvirrad. Först fick jag inget vinnarmail. När jag mailade och bad om vinnarmail fick jag svaret: det är bara att sätta in pengarna på mitt konto så skickar jag tröjan. Så då fick jag maila igen och skriva att jag ju inte fått några kontouppgifter. Så då mailade hon dem men skrev inte vilken bank hon har. Nu till slut har jag dock kunnat betala så jag hoppas den kommer snart hehe. Så jobbigt ska det väl inte vara att shoppa heller.

Imorgon blir det fotbollsfika med Martin och Emma. Sverige spelar landskamp mot Finland så de tänkte vi se :)

Ha det bra...
XOXO Charre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0